Be nice here.Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream
entryaboutStuff




Jumaat, 8 Jun 2012 | 0 comment(s)
assalamualaikum , heyhoy ! korg nampak tak atas tue ? nampak kan :D ha , aku nak kongsi cite pasal cinte , aku tau korg penah bercinta right ? setiap org akan merasa nikmat bercinta . aku nak bagiii tau korg jangan letak harapan korg dekat sidia sepenuhnya <3 tak perluu ! sbb bile diorg hancurkan hatiii korg , mula lettew nak bunuh diriii bagaiii , kan kan ? lagiii satuu cinta tak kejam ! yg menjadikan cinta itu kejam ialah manusia , manusia yg curang menyebab kan cinta itu kejam . renung - renungkanlah :)
   aku pun malas nak buang masa , apa lagiii aku mulakan yea ? erh ! sebelum tue aku nak kasi intro org yg terlibat dengan cinta yg tak kejam , disebab kan manusia itu curang , maka dijadikanlah CINTA ITU KEJAM . yaya for short . 15 y/o . spg (Y)
bercinta dengan seorang lelaki yg jujur tetapi tak setia 

  
 Bermula lah kisahnya , masa harii jumaat tue , yaya terjumpa mamat hensem ! tergugat imannya , lagiii - lagiii bila mamat tue kenyit - kenyit mata ngan die , ape lagiiiii mula lettew jatuh cinta :p - dah macam FRIDAY I IN LOVE dah . hihi :) lepastu tiba satu malam tu kan , lelakii tue datang rumah die untuk kutip derma surau , kerana surau kat hujung kampung tue nak dibaiki , katanya -,-' ibu yaya ni pon percayalah , kerana percayanya ibunya pun pi lah beriiii duit derma sebanyak RM 10 :) ........................................................................................................ BERSAMBUNG . asssalamualaikum :') hihi .




Older Post . Newer Post